Πικέρμι, 05/06/2018

Προς: Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου

α) Υπεύθυνο παρακολούθησης και Επιτροπή παραλαβής της υπηρεσίας «Υποστήριξη ιστοσελίδας και ανοικτών δεδομένων και δημιουργίας λογοτύπου για τον Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου»

β) Υπεύθυνο παρακολούθησης και Επιτροπή παραλαβής της υπηρεσίας «Υποστήριξη της ιστοσελίδας του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου»


Θέμα: Ερώτημα για πορεία της υπηρεσίας «Υποστήριξη ιστοσελίδας και ανοικτών δεδομένων και δημιουργίας λογοτύπου για τον Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου» και της υπηρεσίας «Υποστήριξη της ιστοσελίδας του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου»


Είμαι στη δυσάρεστη θέση να επανέλθω στο ερώτημα που είχα υποβάλλει στην υπηρεσία σας σχεδόν πριν ένα έτος (Αρ.Πρωτ. 12963, 23.10.2017) και το οποίο περιέργως παραμένει αναπάντητο μέχρι και σήμερα.

Στο Α’ σκέλος του τότε εγγράφου μου, είχατε απαντήσει «Σας ενημερώνουμε ότι μέχρι σήμερα δεν έχουμε προχωρήσει σε παραλαβή της υπηρεσίας και ότι η όποια παράδοση της υπηρεσίας βεβαιωθεί, θα γίνει εφόσον η επιτροπή λάβει αναλυτική ενημέρωση από τον ανάδοχο και δει παρουσίαση του αναδόχου με τα όσα θα δηλώνει ότι παραδίδει.»

Στο Β’ σκέλος του τότε εγγράφου μου, είχατε απαντήσει «Σχετικά με την υπηρεσία 228/2015 σας ενημερώνουμε ότι η επιτροπή μας δεν έχει αρμοδιότητα παρακολούθησης και παραλαβής της, καθώς αποτελεί σύμβαση του έτους 2015.»

Όπως καταλαβαίνετε δημιουργούνται εύλογα ερωτηματικά από την πλήρη αδυναμία της υπηρεσίας σας να απαντήσει στο β’ μέρος του εγγράφου που σας είχα υποβάλλει. Το ερώτημα δεν είναι δυνατόν να παραμένει για 10 μήνες αναπάντητο, επειδή η συγκεκριμένη επιτροπή δεν έχει αρμοδιότητα. Ως υπηρεσία προφανώς οφείλετε να απαντήσετε, ζητώντας εξηγήσεις από μία επιτροπή που να είναι αρμόδια ή άλλως από την προϊσταμένη αρχή.

Σε κάθε περίπτωση, επαναλαμβάνοντας το περιεχόμενο του τότε εγγράφου μου, παρακαλώ όπως με ενημερώσετε εγγράφως, εντός των χρονικών ορίων που ορίζει ο Νόμος, για την πορεία:

α) της υπηρεσίας που αφορά στην ιστοσελίδα, στα ανοικτά δεδομένα και στο λογότυπο του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου, ύψους 23.815€, η οποία ανατέθηκε με την απόφαση 501/2016 του Δημάρχου μας.

Συγκεκριμένα θα ήθελα να μου παρέχετε:

1) αντίγραφο της μελέτης με βάση την οποία γίνεται η παροχή της υπηρεσίας

2) αντίγραφο των απαιτήσεων τεχνικής ικανότητας και εμπειρίας και στελεχών του υποψηφίου αναδόχου

3) αντίγραφο της προσφοράς της αναδόχου εταιρείας

4) στην περίπτωση που προβλέπεται τμηματική παράδοση της υπηρεσίας, πότε και με ποια σχετικά έγγραφα έγινε η πρώτη παράδοση και οι επόμενες παραδόσεις από την ανάδοχο

5) πληροφορίες για τα παραδοτέα που προβλέπονται από τη σύμβαση

6) πληροφορίες για τα παραδοτέα που έχουν επίσημα παραδοθεί, επισυνάπτοντας αντίστοιχα έγγραφα παράδοσης της αναδόχου ή πρωτόκολλα παραλαβής της επιτροπής. 

β) της υπηρεσίας υποστήριξης της ιστοσελίδας του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου, ύψους 24.599€ η οποία ανατέθηκε με την απόφαση 228/2015 του Δημάρχου μας.

Συγκεκριμένα θα ήθελα να μου παρέχετε:

1) αντίγραφο της μελέτης με βάση την οποία γίνεται η παροχή της υπηρεσίας

2) αντίγραφο των απαιτήσεων τεχνικής ικανότητας και εμπειρίας και στελεχών του υποψηφίου αναδόχου

3) αντίγραφο της προσφοράς της αναδόχου εταιρείας

4) πληροφορίες για τη «δωρεά» της αναδόχου προς τον Δήμο μας, σχετικά με την κατασκευή της επίσημης ιστοσελίδας του δήμου μας

5) απόφαση αποδοχής της σχετικής «δωρεάς» από τον Δήμο μας.

6) έγγραφο παράδοσης της αναδόχου και πρωτόκολλο παραλαβή από τον Δήμο μας.

Για όλα τα ανωτέρω, αναλογιζόμενος το φόρτο εργασίας της υπηρεσίας σας, θα μπορούσα μετά από σχετική ειδοποίησή σας, να μεταβώ στον Δήμο, προκειμένου να διευκολύνω στην αναζήτηση εγγράφων και τη δημιουργία αντιγράφων.

Πάντα στη διάθεσή σας.

 

Ανδρέας Βασιλόπουλος